Ooops..

Nu vart det otroligt dött här. Men jag har en del att skylla på. Men tråkigt är det, att man inte får inspiration eller tid att skriva lite roliga inlägg. Har haft en riktigt seg vecka, ingen träning, halsen gör ont, har ont i kroppen och tvingar mig att inte bli sjuk - det har hittills stannat på en bra nivå men är orolig att jag ska falla ner i feber-träsket... Har ätit väldigt dåligt det senaste också och blev äckligt förvånad när jag ställde mig på vågen först i lördags (när jag hade ätit bra tiden innan) och sedan igen på tisdag (när jag hade ätit riktigt kasst och inte mycket alls) och såg att den visade 4 kg mindre... VAFAN? Jag vill inte tappa massa i vikt, underhudsfettet får gärna försvinna, men inga muskler. Vad hände? Bara för jag åt dåligt i fyra dagar? Vägde mig igen idag och den visade dryga ett kg upp så kanske är på rätt spår igen. Jag har inte varit nere på så låg vikt på väldigt länge som den visade i tisdags, undra vad det kan bero på? Dåligt matintag plus sjukdom i kroppen? Dags att skärpa sig extra nu med andra ord - vill inte veta av att kroppen äter ner mig till en pinne, muskulös och hälsosam kropp ska det ju vara! :)
Hoppas ni haft en bättre vecka än mig! Och så tar vi nya tag veckan som kommer. Hoppas innerligt mitt halsont är borta imorgon när jag vaknar, har träningsabstinens till tusen. Men träna med halsont är ett big NO NO, så det är bara att gilla läget. En positiv sak är att dem visar minst 10 grader varje dag denna veckan i princip, yay, vår på ingång mina vänner! Nu ska jag kila ner och se hur det går för tvätten, underbart med tvättmaskin i huset - för denna veckan är jag nämligen hus-passare och bor i villa. Det är också underbart må ni tro :) Lovar att försöka skriva mer inlägg denna vecka men har min "helvetes-vecka" på jobbet så jobbar alla dagar utan fredag så var inte allt för på mig om att uppdatera, men jag klurar på ett riktigt ego-boost-inlägg snart... Det behöver vi nu inför våren! :)

Vann SPA i Lysekil - Är riktigt sugen på att dra dit snart igen. Kanske kan tvinga med min mamma?



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Här är det oxå sjukdom så träningen får ligga på hyllan =(

2011-04-03 @ 13:15:06
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0