Dumma tankar?

Hej. Gör ett snabbis inlägg nu innan jag drar till jobbet. Skönt med kvällsjobb faktiskt, speciellt när man börjar två - hinner slappa hela förmiddagen, göra saker som ska göras osv. Såhär på sommaren är det inte alls jobbigt, värre på vintern när det är bäcksvart när man slutar. Fast samma är det ju visserligen om man jobbar tidigt, bäcksvart när man går upp.. :) Har börjat få riktig höstlängtan, det är bara början på juli! Vad är det för fel på mig? Jag längtar efter mysiga hemmakvällar, få inreda för hösten och slippa vara livrädd för alla äckliga kryp som kommer in nu när fönstrena måste stö öppna dygnet runt. Jag vill kunna ta på mig mina favorit raggisar som farmor stickat, gå i mina snygga stövlar, använda stickade tröjor och få se alla vackra färger hösten kommer med! Men nu har vi sommar.. Värme och idag sol, men känns som riktig åska i luften. Jag får väl helt enkelt acceptera att jag är en riktig höst/vinter tjej även om jag älskar att bada och sola. Nu ska jag försöka slå bort de dumma tankarna ett par veckor till, men tills dess tänker jag bara bjuda på ett par bilde som gör att ni förstår vad jag längtar efter....:)

Vadå vackert och alldeles underbart? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0