Future love

Sommarregnet smattrar mot fönstret. Luften är alldeles ljummen trots sen kväll i juli.
Jag ser regndropparna beblanda sig med havet precis utanför, nu passar det bra med en liten båttur och ett glas rött.. Åker ut med båten och njuter av doften av sommar, regn och hav - njuter av harmonin och stillheten. Ser mitt vita, fina hus bli allt mindre medan det är dags att ta det där kvällsdoppet det var meningen att ta... Vattnet känns varmare än vanligt på grund av regnet - det blir sådär härligt kyligt när man kommer upp i båten igen. Tur att jag kan vira in mig i handduk och en stor, härlig filt. Åker tillbaka hem och ställer mig på altanen som vetter mot havet... Bara älskar att leva stunder som denna. Andas djupt och tar in varje doft, känsla och mening... Nu kan jag krypa ner i sängen och somna  som en prinsessa - allt jag gått igenom, allt jag stått ut med och allt jag kämpat så hårt med har äntligen givit mig belöning. Den bästa belöningen jag kunde få. Mitt alldeles egna, vita hus vid havet och all harmoni däromkring....



Det är väl en himlans tur att man har fantasi och kan drömma sig bort? Detta SKA bli verklighet en dag. Jag ska sitta och skriva såhär när det är så på riktigt. Just nu fantiserar jag bara... Drömmer om underbara dagar och nätter, om ett liv där jag trivs med allt omkring mig. Jag ska kämpa tills det blir så - jag är tjejen som aldrig någonsin ger upp förrän drömmen ligger i min hand! Godnatt på er sötisar. :) Ser att jag har fler besökare för varje dag nu, undra vilka ni är?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0