Känns lite tungt

Jahopp. Det var den semestern det. Fasen vad fort tiden går när man har roligt! 2 veckor är över med ilfart. Men en vecka i underbara Grekland och mys hos farföräldrar och annat trevligt har ändå gjort mina två veckor helt fantastiska. Nu ska jag snart röra mig mot kvällens jobb, skönt att börja med 7 timmars kvällsjobb för att vara ledig imorgon OCH lördag söndag :) Kunde inte fått en bättre första vecka på jobbet. Men tänker inte ställa mig in på det riktiga allvaret än, det är ju trots allt fortfarande sommar och finns helger och lediga dagar att hitta på massvis med saker. Just nu planerar vi en helg med kräftskiva och skojigheter i Falkenberg hos mina morföräldrar som bor där under somrarna. Enda som gör att jag känner att semestern är slut är att latmasken i mig ska bort igen! Nu har jag vilat upp mig, nu får jag sätta igång att styrka upp mig igen också. Gödat mig själv med alldeles för mycket god mat och alkohol dessa två veckor, nu är jag redo för lite vardag igen i den bemärkelsen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0