Moorning

Godmorgon på er. Inatt sov jag gott, säkert tack vare löprundan igår :) Blir dock lika förvånad som vanligt, som jag skrev igår så har jag inte tränat alls på långt över en månad nu och inte fasen vaknar jag med träningsvärk för det? Känner INGENTING någonstans efter rundan igår, och jag måste erkänna att jag hoppas innerligt att det kommer lite känningar under dagen annars blir jag riktigt fundersam... Jag borde få träningsvärk, för jag fick allt lite mjölksyra i benen medan jag sprang igår, det var ju trots allt ett tag sedan sist. Kondition och muskler försvinner ju jättelätt när man inte tränar dem, så jag tycker allt att jag borde få träningsvärk men verkar ju inte bättre... Ni kanske tycker jag borde vara glad om jag slipper träningsvärken men sjuk som jag är så älskar jag just den värken! Då pushar jag mig ännu mer och känner mig glad för att träningen verkligen tagit där den ska - på söndag blir det garanterat utfall i sista hemske-backen bara för att locka fram lite värk dagarna efter :)
Dags att borsta tänderna och röra sig mot jobbet strax, börjar klockan 7 idag. Slutar 2 också, känns som en perfekt dag :) Att komma hem så tidigt en fredag är underbart - då hinner jag pyssla och städa i lugn och ro utan att känna att hela kvällen försvinner. För städa och pyssla här hemma är jag i stort behov av att göra, men är ännu mer sugen på att fixa och göra om... Har ett litet projekt på G som ska fixas i helgen tror jag, såga till några hyllor till köket närmare bestämt. För förvaring kan jag inte påstå att det är generöst med i en etta - då får man hitta på egna lösningar för det värsta jag vet är fullproppade skåp där man aldrig hittar någonting. Får väl sätta mig och leta igenom tips till en liten lägenhet och se om det kommit ut något nytt intressant att lägga på minnet.. För kommentarer är ni inte generösa med direkt så känns inte som en idé att ens fråga om ni har något värdefullt tips till mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0