Counting the days....

Åhå vad jag är trött, och fan vad jag räknar dagar... Ska lägga mig, snart... :) Räknar dagar, först längtar jag till imorgon halv fyra, när jag slutar jobbet och vet att jag är ledig måndag. Sedan är nästa längta-dag fredag eftermiddag, så fort jobbet slutar går jag på semester i två uuuuunderbara veckor. Det är så behövligt! Och det känns sjukt att jag ska gå på två veckors semester PLUS få betalt.. Då kanske alla undrar varför jag inte lika gärna tog alla mina fyra? Nej hörni, jag är lite av en spara-tös... ;) Efter sommaren kommer massa tid att behöva ta ut semester på så det får allt vänta tills då. Nu smider jag bara planer för vad jag ska hitta på på min semester när alla andra jobbar... Nåja, ge mig söndag 15.30 först och främst!
Min kreativa sida går ju alltid upp och ner, har nog börjat komma in i en upp-fas igen.. Sitter och leker med bilder på datorn och har hur kul som helst, tiden bara rinner iväg! Funderar på om jag ska ta mig tid att måla på min tavla snart också, känns som det är ett evighetsprojekt jag satte igång som aldrig blir klart..! Men är sugen på slut-resultatet så tänker nog sätta mig en dag på semestern och låta fantasin flöda lite. Kan berätta så mycket som att det är en tavla som kan tänkas vara i Venedig... En kanal i mitten med lite små båtar, höga hus runtom och ja, ni vet ;) Vet inte om det är en större idé att ta kort på mitt halv-färdiga verk och visa er, bättre ni får se slutresutaltet isåfall! Dock är jag ju ingen picasso så förvänta er inte någon Mona Lisa, haha! Men sålänge man njuter av det man skapar så tycker jag man ska fortsätta! Keep up the good work så att säga :) Nej, nu babblar jag på om absolut ingenting, så som det brukar bli när jag är trött... Kikar in vid ett piggare tillfälle med ett något piggare inlägg!

Min bild jag lekte med igår och gjorde till en "Målning".. Den latinska frasen betyder
"Frihet är ett ovärderligt ting" och älskar citatet!

Kommentarer
Postat av: Sofia Nylund

Hej! vad intressant dina poster är! lär definitivt läsa på din blogg igen. :) Hoppas du har en rolig vardag (:

2011-06-30 @ 16:21:58
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0