En gammal söndagsmorgon

Haha, nu undrar ni nog vad jag menar med min rubrik. En gammal söndagsmorgon, det vet ni väl vad det är? :P Det är en söndagsmorgon som ser ut som den gjorde förr - idag har jag en sån fast en light version tack och lov. Var ute och tog några öl igår och var övertygad om att jag inte skulle vara fräck idag men känns helt okej! Ser att det ösregnar ute och jag har en policy att inte köra bil dagen efter jag druckit om den innehållit att jag känt mig full - så jag kommer inte köra bil förrän senare idag vilket betyder att efter frukosten är det jag som tar på gummistövlar och regnjacka för att traska bort till min lilla misse som jag är kattvakt åt. Ja, han hyr in sig hos min kära pappa på obestämd tid - för lämna bort honom helt kommer jag aldrig kunna göra ;)
Hade en helt sanslös dag igår, speciellt när det gäller shopping. Var i stan med Em och jag hade inte en enda plan på att shoppa, har lagt så mycket pengar på resa nu, vi drar till Zakynthos på tisdag, men det är alltid kul att fönstershoppa lite och hänga med Em. Dock ser vi en skylt att Bik Bok i Arkaden har total utförsäljning pga att dem ska stänga affären där så vi traskar dit för att se vad dem kan ha att erbjuda. KAOS när vi kommer dit, vad mkt galna tjejer! Men vi förstod snart varför... På hela rutorna stod det "Allt ska bort - fyll en mellan påse med kläder = 100 kr och fyll en stor påse = 200 kr. Vi trodde inte vi skulle hitta speciellt mycket i affären för det såg utplockat ut redan när vi kom så vi sa att vi kan nog fylla en mellan påse ihop iallafall. Det slutade med varsin mellan påse. Jag kom hem med kläder värda 2582 kr. För en hundring!!!!! Gladare än jag var det inte många som var den dagen, eller jo, alla andra lyckliga tjejer som stod med sina Bik Bok påsar. Sen på kvällen drog vi och bowlade med ett gäng och efter det blev det krogen i Kungälv för lite dans och tjöt - mest tjöt. Trodde man skulle träffa massvis med folk man känner där för det brukar man göra, igår var det väldigt mycket okänt folk där måste jag säga, men vi hade trevligt ändå. Blev hem sent och jag har sovit lite dryga 5 ½ timme inatt, kan inte sova längre än till nio - vilket betyder att jag är frisk igen! Jaja, dags för frukost och ladda för en promenad i det uppfriskande regnet... wihoo :) Trök-inlägg jag kommer med hela tiden nu, men det är gott att bara få kasta av sig lite ibland utan att ha något speciellt i åtanke när man skriver. CIAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0