Friday baby!

Godmorgon, vita fredag. För det är precis vad det är. Helt vitt ute av snön som kommit. Men jag tappar inte hoppet om våren för det, mars brukar se ut såhär och det är bara två veckor kvar av månaden så det ska man nog stå ut med. Inga klagovisor här inte! För vad tjänar det till? Snön försvinner inte fortare, du blir knappast gladare av att klaga och våren är ju faktiskt på ingång. Klaga tycker jag man får lov att göra nere i Japan, där det är förödande konsekvenser av väder och vind. Inte här, när det kommit lite snö! Så ryck upp er nu och tänk positiva tankar hela dagen idag, det är fredag och helg, underbart eller hur? (Dem visar +6 grader och sol imorgon på bästkusten också, det ni!)

Måste bara tacka malinochella som i samarbete med .Innerum hade en tävling som jag lyckades vinna! Två superfina förvaringsboxar - och jag valde såklart färgen turkos! Tack, det gjorde verkligen min kväll komplett igår att läsa :)
Nu ska jag göra mig iordning för en lååååång dag med jobb. 8.30-21.30. Ibland önskar jag faktiskt att jag fortfarande pluggade, tänk vad mycket tid jag hade över då, utan att jag egentligen visste om det. Jag är verkligen en plugghäst, så är det bara. Kanske borde tänka om i framtidsplanerna och bli lärare? :P Haha! Nej hörni, ha nu en grym dag och njut av att det är fredag!

Snart vänner.. snaaaart är vi där :)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Grattis. Jag vinner då ALDRIG =(

2011-03-18 @ 16:38:24
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0