Slappkvällen ändrad

Sitter här, i drömmarnas värld... Peru! Kollat lite saker inför min framtida resa till Peru och äntligen verkar jag komma någonstans i denna djungel av resor och sevärdheter.. Satans vad dyrt det kommer bli bara, men jag säger till mig själv gång på gång att det är helt klart värt varenda öre - det kommer jag garanterat känna efteråt när resan är gjord. Är jätteseg efter jag åt det otroligt saftiga köttet till middag men pratade med mamma och vi lyckades peppa varandra till en långpromenad nu i kvällssolen. Så ska bara byta om och snöra på mig terrängskorna - sen tar jag bilen till mamma och ut på en promenad. Oj vad skönt det ska kännas efteråt! Var nästan rädd att jag skulle ha en riktig slappardag utan mycket rörelse alls, tur att det inte blev så. Då hade jag haft panik imorgonbitti och fått springa dubbelt så långt ;) Nejdå, så farligt är det inte men känner mig på G nu och vill verkligen se lite resultat igen. Var längesen jag gjorde det nu så det är väl dags att komma tillbaka lite i form som sagt... I form är alltid kul att vara och man kan alltid bättra sig sålänge man lever :) Nu ska jag sticka, drar bara ut på tiden av att sitta här. Se dessa fina bilder från Peru istället och tänk vilken livs resa jag kommer få! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0