Tidig lunch

Helloo! Åskan kom ju igårkväll, men gick över lika fort. Sol och ganska varmt idag också - det ser lovande ut än sålänge! Har lite, eller väldigt tidig lunch nu, ska strax åka iväg till mitt andra jobb-pass för dagen, sedan vid 16 går jag hem på min sköna 3 dagars ledighet! :) Har riktigt goo träningsvärk i min lilla mage idag, körde lite magövningar efter löpningen igår nämligen och det känns! Löpning tar ju faktiskt på hela kroppen i princip, men mest ben och rumpa så lite extra för magen och armarna behövs ju det med. Hittade en grym superövning som jag ska se om jag kan hitta bilder på på nätet så ni kan ta del av den också, för om jag skulle ge mig på att förklara den så kommer ni inte fatta ett piss ändå... Det var krångligt även när man såg bilderna tycker jag! I värsta fall kanske det går att fota i tidningen som jag hittade dem i, eller så köper ni bara nya numret av Cosmopolitan Zest :) GRYM tycker jag den är, tycker bara dem ska komma ut med den lite oftare, andra numret för året är det som är ute nu, det är en träning&hälsa tidning.
Nej, kanske dags att fixa sig lite då... Kommer få åka och leta lite tror jag för att hitta dit jag ska, har aldrig varit där innan nämligen. Längtar redan till löpningen imorgon... Nu vill jag redan öka och springa nästan varje dag men får allt hålla band på mig ett litet tag till, vägrar slita ut musklerna så jag drar på mig en förkylning eller något nu när jag kommit igång så bra. Får allt försöka lite intervall imorgon också, det är ju inte min starka (eller roligaste) sida. Ha en go dag i solen och njut, det kan bli kasst väder ett par dagar som dem säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0