Time for bed

Godkväll sötisar. Här sitter jag och har precis ätit kvällsmat i form av Grahams-gröt (smakar som mannagryn fast grövre) med kanel och päron. Mums var det! Var faktiskt ordentligt hungrig idag efter jobbet, slutade ju nio - skönt när det bara tar max 10 minuter hem alltså! Åt ju visserligen halv sex senast så är väl naturligt att bli hungrig nu, speciellt eftersom jag bara åt mellanmål i morse mellan frukost och lunch. Blev en promenad i en timma på jobbet, ibland har man det "lyx" för att jobba, iallafall enligt mig som älskar att ut och röra på mig. Så blev lite mer träning än bara hemmaövningarna idag, känns toppen! Imorgon väntar delad tur på jobbet, 7-10 ledig fram till 15 så däremellan blir det en löprunda och tror jag ska satsa på 5 km och klå senaste tiden på 28 minuter. Nästa gång blir det intervall igen, får nog köra varannan gång - två gånger på raken nu i början kommer ta kål på mig tror jag... Det är ju väldigt ansträngande - om så för en kort stund - för både kropp och lungor att ta i så man nästan tror man ska svimma, men det är ju kanon för både förbränning, syreupptagningsförmåga och kondition. Så jag kör på! :) Nu ska jag bädda sängen med mina helt nya, och nytvättade sängkläder, sedan ska jag krypa ner och sova sååååå gott! Natti natti
- glöm inte att sömnen är något av det viktigaste som behövs för en god hälsa och välbefinnande! En god sömnrytm tillräckligt många timmar hjälper dig massor i vardagen, med hälsan och med utseendet. Jag är en prinsessa som verkligen behöver min skönhetssömn på MINST 7-8 timmar för att vara en normal människa dagen efter - men ha i åtanke också att för mycket sömn kan ge motsatt effekt!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, lika bra att sälja den eftersom jag ändå inte kan dricka den ;) men jag tyckte chokladen smakade vidrigt jämfört med jordgubben så den älskar du nog också ska du se ;) Ja jag simmar jättegärna, har ju mitt lilla kort som behöver användas. :P haha! Bra om man vet lite innan bara :)

kram!

2011-05-17 @ 22:27:21
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0