Upp och hoppa

Ingen vila eller sovmorgon här inte. Vaknade halv sju av att jag tyckte min jobb-mobil plingade till med ett sms. Snurrig och nyvaken undrade jag om jag drömde att jag fick ett sms - det kändes verkligen så. Men for upp och kollade, jajemän, där stod ett litet sms som undrade om jag kunde åka och jobba 7-10 på mitt favoritställe. Ska jobba 15-21.30 ikväll så hade räknat med sovmorgon, men att jobba in lite extra timmar är alltid bra, plus att jag kom upp i tid så fick ta några snabba ryck och sedan dra iväg. Nu sitter jag här, ser hur det börjar bli molnigare på himlen och ska snart byta om till träningskläder. Löpning står på schemat - hoppas INTE det börjar åska när jag är i spåret, då blir jag rädd... Man ska ju inte vara i skogen eller på öppna platser när det åskar och blixtrar, bäst att hålla sig inne då med andra ord. Blir 5 km idag också, se om tiden kan bättras på ytterligare eller åtminstone hållas kvar - trots väldig kvav luft och värme idag. På fredag blir det nog lite intervall tror jag, är i behov av det har jag märkt. Måste öka syreupptagningsförmågan en del så jag kan springa fortare sen när jag ökar distansen. Det är mycket att tänka på vid löpträning alltså :) Men så fort man är igång känns det väldigt bra!
Jag är sååå sugen på bad och hav och snygga bikinis nu alltså... Victorias secret har massvis med snygga och jag blir sugen på att beställa hem halva sortimentet varje gång jag är inne och kikar :) Jag visade ju en sjukt snygg rosa monkini för ett tagsen, nu har jag hittat en som är minst lika snygg... Dock är leopard egentligen inte alls min stil men denna kunde jag inte låta bli att sukta efter... Borde kanske beställa hem något ändå... Em ville ju gärna samfrakta isf, = billigare! Kolla bara;

Framifrån... Ser ut som en bikini


Bakifrån... Man får inga fula ränder upptill på ryggen = toppen!


Här är ju den jag visat innan, är helt förälskad i den men det som gör att jag tvivlat är för att jag vill ju bli brun på magen - denna täcker ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0