Håller mina tummar

Jag är i STORT behov av nya löparskor nu när jag ska komma igång med löpningen igen så fort all halka är borta. Och med det menar jag att jag inte ens ut och springa om jag inte har några nya skor, därför är det ju väldigt viktigt att jag får köpt ett par. Nu hade jag turen att hitta ett par på erbjudande på stadium för endast 499 (!!!) som var riktigt, riktigt grymma och har kostat en hel del mer. Får ju inte lön förrän på fredag så kunde inte köpa dem i fredags, så nu håller jag alltså tummarna på att de ska finnas kvar nu på fredag.. Men jag kan ju tro att jag inte kommer ha sån tur, det känns nästintill omöjligt att dem har kvar så billiga skor så länge som i en vecka inne i stan. Jaja det är väl bara att hoppas, för nu är jag grymt sugen på att ut och springa - dessa långpromenader är sega, trots att jag går fort så är dem sega, känns ju som man aldrig kommer fram och stegen vill bara lätta från marken och börja springa flera gånger - tja, det kanske är bra träning för mig att promenera nu då, så man klarar det också ;)
Träningen rullar på, som sagt så hoppas jag att vi är påväg mot icke-halka så jag kan komma igång att träna ute. Har en hel del kvällsjobb nu och det förstör ju en del träningspass på friskis för mig. Därför får jag göra egna nödlösningar i form av promenader och sånt som man har tid med. Simning har det inte hunnit bli något mer heller, svårt när man aldrig riktigt vet sina jobbtider, då kan man heller inte planera ordentligt. Men snart sötisar, snart är det vår! Oj vad vi ska njuuuuta då! Jag såg något på löpsedeln igår att vi skulle få lite vårväder framöver.. Men det vågar man väl knappast lita på!
Ha en superfin dag, nu ska jag kämpa för att få mig själv från datorn, på med tjocka kläder och ut för en mils promenad. Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhhh! jag behöver också nya skor! får ju massa blåsor av mina :( Kanske kan följa med dig? om du inte ska åka med nån annan då :P

2011-02-22 @ 19:59:47
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0