Vårväder trots..


Idag har vi riktigt vårväder, trots att termometern visade -8 grader alldeles nyss.
Solen skiner, fåglarna kvittrar och det känns så skönt ute! Har precis kommit hem från första jobbpasset, har delad tur idag så först 6.45-9.45 och sedan 14-21.30. Det blir så när de boende har ett jobb att gå till under dagen, men det är skönt att få lite ledig tid såhär mitt på dagen :-)
Det blev ingen promenad igår, ajabaja Cissi! Denna veckan får ju inte bli kass med träning, men i och med mitt nya jobb och allt som måste göras så får träningen bli lite lidande, men får se om jag hinner med en promenad nu innan jag ska tillbaka till jobbet. Igår blev lite bilder publicerade som togs när vi tränade skivstång för ett tagsen. Självklart var det väldigt smickrande (läs inte smickrande) bilder, men vad ska man förvänta sig när man tränar? Inte kan man se ut som en modell då inte, då tränar man inte hårt.. Eller? ;) Man får allt bjuda lite på sig själv ibland tycker jag, det är inte hela världen. Inte för mig iallafall! Dock tyckte jag det var tråkigt att ingen av bilderna inkluderade mig + skivstång, utan dem är tagna vid stretchingen i början av passet. Bilderna gör mig så sugen på torsdag, tur att det är redan imorgon! Jag får nog tjata lite på Eva att hon ska ha ett till pass nästa termin, ett pass i veckan håller verkligen inte. Inte om man vill få lite mer muskelmassa på de små, klena armarna :) Men som sagt, ett kort på sportlife lockar mer än någonsin och jag får se om jag inte kan ta mig råd att skaffa ett där snarast... Får väl se hur kontot ser ut efter helgen helt enkelt!
Ha en supderduper dag i solen, ta hand om er och behöver ni lite positiv energi så kan ni ju alltid gå in på youtube och söka på "affirmationer" och kolla en uppiggande film och sedan ta en promenad!


Här är en av bilderna som togs, bredvid mig syns min otroligt fina mamma och bästa vän!
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0