I did it!!

Yes, jag fann mig själv och min motivation. Mår toppen nu, äter macka med stekt ägg, vattenmelon och dricker te. Vet ni varför? Belönar mig med detta goa efter en GRYM LÖPRUNDA! Yes, ni läste rätt. Cissi hittade sig själv efter en seg nap förut efter jobbet - trodde aldrig jag skulle komma iväg men tack vare att mamma och småbröderna skulle ut så blev jag ännu mer peppad. ca 4,6 km blev rundan på, helt okej att starta med med tanke på att jag legat helt på latsidan i över en månad nu. Vi tog det väldigt lugnt och fint i spåret, aldrig bra att ta ut sig för mkt nu de "första" gångerna igen. Däremot kände vi i slutet allihop att vi kunde tagit i bra mycket mer i början än vi gjorde. Nåja, nu har vi lärt oss det till nästa gång, söndag närmare bestämt. Yes, yes, yes. Fan vad lycklig jag blir så fort jag fått av med lite spring i benen - snacka om en bra drog det där med träning alltså :) Nu är det bara gymmet som fattas, överkroppen är verkligen inte i trim om man säger så.. Jag har alltid klena armar, nu är det katastrof. Men känner mig genast piggare efter bara en runda, så det ska nog gå att komma igång igen. MEN hörni, än är inte sommarn slut, jag avslutar med en liten glass (den är faktiskt väldigt liten) och ska titta på världens bästa Ernst nu. Trevlig kväll, imorgon är det äntligen fredag och jag har ledigt hela helgen och måndag! Så vi hörs väl snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0