WOW

Fantastiskt. Lyckorus i kroppen. Endorfinerna sprudlar. Jag är matt. Jag lyckades med andra ord ut på en runda, dock en väldigt kort sådan, men årets första, testkörning av skorna och en timme efter middagen så får man inte räkna med att springa ett maraton. Jag blev lite sur först för att jag fick vända efter drygt 2 km för att orka springa tillbaka men blev desto gladare när jag såg att jag sprang såpass fort som jag gjorde - med andra ord gick jag ut alldeles för hårt första gången, som vanligt. I snitt 4,41 minuter per km dvs. sprang 4,3 km på 19 minuter. Helt okej resultat, speciellt med tanke på att jag hade håll större delen av tiden, men skam den som ger sig!
Är supernöjd med min insats idag, allt är faktiskt bättre än inget. Nästa gång ska jag nog försöka satsa på att springa i lite lägre tempo och en längre sträcka. Nu är ju premiären gjord så nu ska det nog inte vara lika svårt att komma ut! Skorna visade sig sitta som en smäck också, jag studsade perfekt mot underlaget och ja, summa summarum så var dem riktigt, riktigt bra! Heja Puma! :)
Nu ska jag snart ta en go dusch, se om jag får i mig något litet att äta och sedan bänka mig framför tvn. Nu är jag verkligen sugen på att krypa ner under täcket, njuta av hur duktig jag var som faktiskt kom iväg trots trötthet och vetskapen att jag inte får min lediga dag imorgon. Sov gott sen sötnosar!

Kreta, Almirida 2006

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det minns jag mycket väl, va skönt det va!! :) Minns även när du och sanja sprang efter påskägget :P hahahaha! riktigt roligt!



duktig du va som sprang :) Vad säger du om att simma nån dag framöver?



förresten, har bytt lösen på bloggen, som du kanske märkt :P skriv om du vill ha det nya.



Kram!

2011-03-17 @ 11:33:14
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: - Malin & Ella

In och läs på bloggen nu, kankse du blir ännu gladare ;)

Grattis till vinsten!

2011-03-17 @ 13:24:10
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Riktigt bra tid

2011-03-17 @ 20:48:50
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0