Lovely!

Magmusklerna är totalt slutkörda. Dagens träning är avklarad, hemmaövningarna gick kanon och jag kände att jag kunde haft mer motstånd men samtidigt vill jag inte köra på för hårt så löpningen blir lidande pga sjuk träningsvärk. När jag gjorde rump-övningarna kände jag att träningen igår tog iallafall, hoppas jag känner mer imorgon. Träningsvärk i magen lär jag ha igen, den där super-övningen jag hittat är helt ljuvlig! Man nästan vill skrika dem sista repsen men man klarar det ändå. Nu sitter jag med välförtjänt mellis i form av ett päron och 1,5 dl kesella. Mums! Jag har insett att jag äter på tok för lite protein så nu ska jag fylla på dem depåerna ordentligt. Klockan gick mycket fortare under träningspasset än jag trodde, vips så var klockan närmare halv tolv! Måste sätta igång med dagens sysslor så något hinner bli gjort innan det är dags att dra till jobbet. Vet ni förresten att det kan vara bra motivering att sätta upp peppande bilder runt omkring en? Jag tycker dessa bilder är peppande för min träningsmotivation iallafall, bara för dem är så sjukt snygga och tonade!












Kommentarer
Postat av: Jennie

Du kan få köpa en till sån där oöppnad proteinpåse av mig om du vill? I smaken jordgubb. Hur mkt jag än försöker så får jag inte ner de attans shakerna :/

2011-05-17 @ 12:08:29
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0